AR واقعیت افزوده در کسب و کارهای شما
در ایونتهای هوشمند شما دیگر نیاز به منشی و اپراتور در فضای فیزیکی نخواهید داشت
و با امکانات ما میتوانید کلیه امکانات و محصولات خود را معرفی نمایید
فعالیتهای ما در این رشته تخصصی
1 ویرچوال ترای ان
2 کارت ویزیتهای تصویری شخصی سازی شده
3 کیوسکهای فتو بوس
4 مجری مجازی ایونتهای شما
جهت سفارش با شماره سایت تماس بگیرین
AR یا همان بازاریابی واقعیت افزوده، جدیدترین نوع بازاریابی است که تا حد زیادی با تکنولوژی درگیر است. بازاریابی واقعیت افزوده میتواند تا ۸۵ ثانیه مخاطب را درگیر نگه دارد و حتی او را شوکه کند، ۲۰% نرخ تعامل را افزایش دهد و در نهایت ۳۳% نرخ خرید را بالا ببرد. هنوز این تکنولوژی ابتدای راهش قرار دارد و بنابراین مورد استفاده همه برندها نیست و رقابت در آن کم است. همین مسئله نشان میدهد که به راحتی با یک کمپین ساده میتوانید این تکنولوژی را به کار بگیرید و در صنعتتان پیشرو باشید.
چیدمان منزل یا دکوراسیون :
چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی یکی از سختترین کارهاست. به خصوص زمانی که قصد خرید آنلاین را داریم، مثلا از کجا بدانیم کاغذ دیواری زرد رنگی که در تصویر خیلی هم قشنگ به نظر میرسد به اتاقمان میآید یا نه؟ یا اینکه میزی که عاشق مدلش شدهایم به سایز اتاق کارمان میخورد یا نه؟ تمام رنگها را میتوانید برای دیوارها و وسایلتان امتحان کنید و جالب اینکه آنقدر این تکنولوژی دقیق است که میزان نور، وسایل و حتی سایهها را هم در نظر میگیرد تا بتواند واقعیترین حالت ممکن را به مخاطب نشان دهد.
فروشگاه لباس :
چند بار برایتان پیش آمده که خواستید لباسی بخرید و از آنجایی که اتاق پرو صف طولانی داشته، این جمله را به فروشنده گفتهاید: ” این لباس را میخرم و اگر در تنم قشنگ نبود فردا آن را پس میاورم”اصلا شاید خیلی وقتها هم چون خستهاید و حوصله پرو کردن ندارید از خرید لباس منصرف میشوید. برند تیمبرلند یکی از آن برندهای پیشتاز در بازاریابی واقعیت افزوده است که از سال ۲۰۱۴ از تکنولوژی AR استفاده کرد. تیمبرلند اتاق پرویی طراحی کرده است که هر لباسی را که میخواهید انتخاب میکنید و در آینه واقعیت افزوده، تصویری از خودتان به همراه لباس با سایز موردنظرتان در تن شما نشان میدهد.
فوقالعاده نیست؟ در عرض ۱ دقیقه میتوانید ۱۰ لباس مختلف را پرو کنید! تیمبرلند با این روش بازاریابی نه تنها مشکلی از مشتریانش حل کرد و پروسه خریدشان را راحتتر کرد، بلکه نوعی سرگرمی برایشان ایجاد کرد که باعث میشود مدت بیشتری را در فروشگاه سپری کنند و در نهایت به خرید بیشتری منجر میشود. کافیست مشکل مشتریتان را شناسایی کنید و ببینید با تکنولوژی AR چه کمکی به او میتوانید بکنید.
تکنولوژی واقعیت افزوده دو عمل اساسی انجام میدهد:
یکی از کمپانیها که بلیط رویدادهای مختلف مانند رویدادهای ورزشی، هنری، فرهنگی و … را ارائه میدهد. با استفاده از تکنولوژی AR تجربه را ترسیم میکند. به این شکل که شما قبل از خرید بلیط، میتوانید ببینید که صندلیتان دقیقا کجا قرار گرفته و نسبت به سن چقدر فاصله دارد، اطراف آن چه وسایلی وجود دارد و حتی زیر پایتان راحت است یا نه.
لیدرهای مجازی نمایشگاه با کمک کدهای QR
لیدر مجازی نمایشگاه بکمک واقعیت افزوده
تماس صوتی تصویری رایگان