چتبات هوشمند پاسخگو «نووا» که توسط شرکت یکتانگار طراحی و تولید شده است، ابزاری قدرتمند و کارآمد برای بهبود ارتباطات و خدمات مشتریان در تمامی کسبوکارها است. این چتبات مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و میتواند با پردازش زبان طبیعی به صورت خودکار و هوشمند به پرسشها و نیازهای کاربران پاسخ دهد. نووا به کسبوکارها کمک میکند تا تعاملات خود با مشتریان را بهبود بخشیده و تجربه کاربری بهتری فراهم کنند.
جهت تست چتبات هوشمند پاسخگو «نووا» روی تصویر زیر کلیک نمایید
سرویس چت بات پاسخگو هوشمند نووا می تواند به سئوالات کاربران پاسخ داد و سعی دارد راهحلی به نیاز کاربران ارائه کند. این سرویس هوشمند مبتنی بر گفتوگوی متنی ، این امکان را در اختیار مخاطبان قرار میدهد که با شرح سؤالات مرتبط خود ، پاسخی مرتبط و مناسب دریافت کنند. چت بات پاسخگو هوشمند نووا میتواند به سوالات مربوط به هر کسب و کار ، رویداد یا نمایشگاه و... پاسخ دهد.
چتباتها در طیف گستردهای از برنامهها از جمله خدمات مشتری، آموزش، مراقبتهای بهداشتی و سرگرمی استفاده میشوند. آنها میتوانند برای پاسخ به سوالات، ارائه پشتیبانی، جمعآوری اطلاعات و حتی ارائه همراهی استفاده شوند.
چتبات هوش مصنوعی پاسخگو یک فناوری در حال توسعه سریع هستند که پتانسیل انقلابی در نحوه تعامل ما با رایانهها را دارند. آنها میتوانند خدمات مشتری را بهبود بخشند، آموزش را شخصی سازی کنند، مراقبتهای بهداشتی را در دسترستر کنند و سرگرمی را ارائه دهند. همانطور که چتباتها به تکامل خود ادامه میدهند، احتمالاً شاهد کاربردهای جدید و نوآورانه بیشتری برای این فناوری خواهیم بود.
کاربردهای چت بات پاسخگو هوشمند نووا در کسب و کارها و صنایع :
چت بات پاسخگو هوشمند نووا به عنوان نرمافزارهایی که میتوانند با کاربران از طریق پیامرسانی متنی یا صوتی تعامل کنند، در کسب و کارها و صنایع مختلف کاربردهای گستردهای دارند. در زیر به برخی از این کاربردها و مزایای آنها اشاره میشود:
-خدمات مشتریان
-فروش و بازاریابی
-بانکداری و خدمات مالی
-صنعت سلامت
-آموزش و پرورش
-سفر و گردشگری
استفاده از چت بات پاسخگو هوشمند نووا در کسب و کارها و صنایع مختلف میتواند بهبود قابل توجهی در کارایی، بهرهوری و رضایت مشتریان ایجاد کند. با توسعه فناوریهای مرتبط، انتظار میرود که کاربردهای چت بات پاسخگو هوشمند نووا در آینده نیز گسترش یابد و نقش بیشتری در تحول دیجیتال سازمانها ایفا کند.
توسط یک کیوسک کاملا مولتی مدیا انجام می گیرد که مراجعین کلیه سئوالات خود را از کیوسک مربوطه می پرسند و جوابها را هوش مصنوعی بصورت نوشتاری یا سخنگو از روی متن برای مراجعه کننده می خواند یا می نویسد .
چت باتها (Chatbots) به عنوان نرمافزارهایی که میتوانند با کاربران از طریق پیامرسانی متنی یا صوتی تعامل کنند، در کسب و کارها و صنایع مختلف کاربردهای گستردهای دارند. در زیر به برخی از این کاربردها و مزایای آنها اشاره میشود:
کاربردهای چت باتها در کسب و کارها و صنایع
مزایای استفاده از چت باتها
استفاده از چت باتها در کسب و کارها و صنایع مختلف میتواند بهبود قابل توجهی در کارایی، بهرهوری و رضایت مشتریان ایجاد کند. با توسعه فناوریهای مرتبط، انتظار میرود که کاربردهای چت باتها در آینده نیز گسترش یابد و نقش بیشتری در تحول دیجیتال سازمانها ایفا کند.
لینک های مفید:
تماس صوتی تصویری رایگان